Artikel archief

  • 29-06-2014 15:34

    Armbanden

    Yvonne maakt prachtige armbanden van de haren uit paardenstaarten. Elke armband is uniek van kleur, vorm en dikte, afhankelijk van de haren en van de gebruikte techniek. Binnenkort ook voor de verkoop, op bestelling!! Kijk in de Fotogalerij bij Crea Yvonne.

  • 09-06-2014 18:12

    CH Geesteren

    In de rubriek Paarden zie je enkele foto's van het Concoours Hippique in Geesteren. Ook nog een paar in de rubriek Allerlei

  • 31-12-2013 16:07

    Knapp'n in Loarne

    Op Oudjaarsdag 2013 was er in Laren weer het carbidschieten. In de Fotogalerij staat onder "Van alles" een leuke fotoreportage!

  • 24-11-2013 14:22

    Saar

    De verzameling Saar foto's groeit op mijn harde schijf natuurlijk gigantisch aan. Maar ook op Kiekdan.com!

  • 08-11-2013 15:24

    De Microvezelstofdoekjes Rijerij

    In de Fotogalerij heb ik onder "Paarden" een reportage toegevoegd over de damesgroep met wieYvonne elke vrijdag paardrijdt bij "de Meiden van Haarman"in Laren. Ze noemen zich de MIcrovezelstofdoekjes Rijerij!

  • 17-10-2013 15:06

    Bloemschikken op Steunpunt "De Linde"

    Vandaag heeft Yvonne een bloemschik activiteit georganiseerd op Steunpunt "De Linde" in Almen. In de Fotogalerij zie je een reportage bij "Van Alles".

  • 07-10-2013 15:13

    Nieuwe jas

    De KIEKdan site heeft een nieuwe jas gekregen!

  • 28-09-2013 17:10

    Fotoreportage Daniëlle Karis

    Op 28 september 2013 nam Daniëlle Karis, pupil van Riejanne Nijhof (Meiden van Haarman), deel aan de dressuurproeven op het Concours Hippique in Almelo. In de Fotogalerij vind je een deel van de fotoreportage die ik heb gemaakt. Kijk bij "Paarden".

  • 13-08-2013 19:12

    Site bijgewerkt

    Vandaag een aantal foto's verwijderd. Maar ook enkele nieuwe toegevoegd, zie: Paddy, Saar en Van alles.

  • 08-08-2013 19:16

    Update Crea Yvonne!

    Yvonne heeft de afgelopen maanden op creatief gebied bepaald niet stilgezeten. De mooiste knutsel creaties kun je bekijken in de Fotogalerij bij "Crea Yvonne".

Onderdelen 11 - 20 van 65
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Contact

Henk Muileman
De Hof 16
7218LB Almen

+31.638221197