Artikel archief

08-11-2013 15:24

De Microvezelstofdoekjes Rijerij

In de Fotogalerij heb ik onder "Paarden" een reportage toegevoegd over de damesgroep met wieYvonne elke vrijdag paardrijdt bij "de Meiden van Haarman"in Laren. Ze noemen zich de MIcrovezelstofdoekjes Rijerij!
Lees meer
17-10-2013 15:06

Bloemschikken op Steunpunt "De Linde"

Vandaag heeft Yvonne een bloemschik activiteit georganiseerd op Steunpunt "De Linde" in Almen. In de Fotogalerij zie je een reportage bij "Van Alles".
Lees meer
07-10-2013 15:13

Nieuwe jas

De KIEKdan site heeft een nieuwe jas gekregen!
Lees meer
28-09-2013 17:10

Fotoreportage Daniëlle Karis

Op 28 september 2013 nam Daniëlle Karis, pupil van Riejanne Nijhof (Meiden van Haarman), deel aan de dressuurproeven op het Concours Hippique in Almelo. In de Fotogalerij vind je een deel van de fotoreportage die ik heb gemaakt. Kijk bij "Paarden".
Lees meer
13-08-2013 19:12

Site bijgewerkt

Vandaag een aantal foto's verwijderd. Maar ook enkele nieuwe toegevoegd, zie: Paddy, Saar en Van alles.
Lees meer
08-08-2013 19:16

Update Crea Yvonne!

Yvonne heeft de afgelopen maanden op creatief gebied bepaald niet stilgezeten. De mooiste knutsel creaties kun je bekijken in de Fotogalerij bij "Crea Yvonne".
Lees meer
23-07-2013 10:50

Opgefrist

Om de zomerhitte te vergeten heb ik het uiterlijk van www.kiekdan.com maar eens lekker opgefrist! Er zijn ook twee fotoreportages bij gekomen. Je vindt ze in de Fotogalerij onder "Van alles". Veel kijkplezier!
Lees meer
23-06-2013 18:19

We maken er een potje van

Tijdens de open dag van de vier zorgboeren op 23-06-2013 kon je bij Marieke Boschloo van zorgboerderij Hulshof pottenbakken!
Lees meer
23-06-2013 13:03

Dressuurcompetitie

Vandaag zijn in de Fotogalerij - Paarden enkele foto's toegevoegd van deelnemers aan de dressuurcompetitie bij de Meiden van Haarman. 
Lees meer
20-06-2013 21:58

Almen

Vandaag heeft het flink geonweerd en geregend. Vanavond zagen we nevel boven de velden in het licht van de ondergaande zon. Dat levede weer een prachtig plaatje op in de Fotogalerij: Almen- Vordenseweg 20-06-2013
Lees meer
Onderdelen 21 - 30 van 70
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>