Artikel archief

  • 23-07-2013 10:50

    Opgefrist

    Om de zomerhitte te vergeten heb ik het uiterlijk van www.kiekdan.com maar eens lekker opgefrist! Er zijn ook twee fotoreportages bij gekomen. Je vindt ze in de Fotogalerij onder "Van alles". Veel kijkplezier!

  • 23-06-2013 18:19

    We maken er een potje van

    Tijdens de open dag van de vier zorgboeren op 23-06-2013 kon je bij Marieke Boschloo van zorgboerderij Hulshof pottenbakken!

  • 23-06-2013 13:03

    Dressuurcompetitie

    Vandaag zijn in de Fotogalerij - Paarden enkele foto's toegevoegd van deelnemers aan de dressuurcompetitie bij de Meiden van Haarman. 

  • 20-06-2013 21:58

    Almen

    Vandaag heeft het flink geonweerd en geregend. Vanavond zagen we nevel boven de velden in het licht van de ondergaande zon. Dat levede weer een prachtig plaatje op in de Fotogalerij: Almen- Vordenseweg 20-06-2013

  • 30-03-2013 17:02

    Contactformulier

    Er staat nu een contactformulier op de site. Hier kunnen vragen of opmerkingen worden gepost, die niet zichtbaar blijven op de site. Ze komen via de mail bij mij tercht.

  • 17-03-2013 17:48

    Technisch probleempje opgelost

    De nieuwe lay-out gaf enkele technische problemen.  Die heb ik opgelost door een nóg mooiere lay-out te kiezen, die bovendien geen fouten meer heeft!

  • 15-03-2013 16:38

    KIEKdan lekker opgefrist

    De winter helemaal zat... Toch laat het voorjaar nog op zich wachten. Daarom heb ik KIEKdan maar eens in een nieuwe frisse lentekleur gestoken. Je moet toch wat?....

  • 13-03-2013 18:16

    Paddy in de sneeuw

    Vandaag, woensdag 13 maart 2013, terwijl heel Nederland snakt naar de lente, viel er weer een pak sneeuw. Paddy heeft er van genoten! Lekker rondjes rennen om de vijver.

  • 22-02-2013 20:07

    Saar

    Nico Pluim voorspelde het al, en hier is hij dan in de Fotogalerij: de pagina "Saar"! Volledig gewijd aan onze op 13-02-2013 geboren kleindochter Saar en hun trotse ouders Froukje en René

  • 10-02-2013 10:06

    Sneeuw

    Vanochtend was ik al vroeg op pad met Paddy en mijn fototoestel, want het heeft gesneeuwd. De foto's zijn terug te vinden in de verschillende rubrieken van de Fotogalerij.

Onderdelen 21 - 30 van 65
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Contact

Henk Muileman
De Hof 16
7218LB Almen

+31.638221197