Artikel archief

  • 08-11-2013 15:24

    De Microvezelstofdoekjes Rijerij

    In de Fotogalerij heb ik onder "Paarden" een reportage toegevoegd over de damesgroep met wieYvonne elke vrijdag paardrijdt bij "de Meiden van Haarman"in Laren. Ze noemen zich de MIcrovezelstofdoekjes Rijerij!

  • 17-10-2013 15:06

    Bloemschikken op Steunpunt "De Linde"

    Vandaag heeft Yvonne een bloemschik activiteit georganiseerd op Steunpunt "De Linde" in Almen. In de Fotogalerij zie je een reportage bij "Van Alles".

  • 07-10-2013 15:13

    Nieuwe jas

    De KIEKdan site heeft een nieuwe jas gekregen!

  • 28-09-2013 17:10

    Fotoreportage Daniëlle Karis

    Op 28 september 2013 nam Daniëlle Karis, pupil van Riejanne Nijhof (Meiden van Haarman), deel aan de dressuurproeven op het Concours Hippique in Almelo. In de Fotogalerij vind je een deel van de fotoreportage die ik heb gemaakt. Kijk bij "Paarden".

  • 13-08-2013 19:12

    Site bijgewerkt

    Vandaag een aantal foto's verwijderd. Maar ook enkele nieuwe toegevoegd, zie: Paddy, Saar en Van alles.

  • 08-08-2013 19:16

    Update Crea Yvonne!

    Yvonne heeft de afgelopen maanden op creatief gebied bepaald niet stilgezeten. De mooiste knutsel creaties kun je bekijken in de Fotogalerij bij "Crea Yvonne".

  • 23-07-2013 10:50

    Opgefrist

    Om de zomerhitte te vergeten heb ik het uiterlijk van www.kiekdan.com maar eens lekker opgefrist! Er zijn ook twee fotoreportages bij gekomen. Je vindt ze in de Fotogalerij onder "Van alles". Veel kijkplezier!

  • 23-06-2013 18:19

    We maken er een potje van

    Tijdens de open dag van de vier zorgboeren op 23-06-2013 kon je bij Marieke Boschloo van zorgboerderij Hulshof pottenbakken!

  • 23-06-2013 13:03

    Dressuurcompetitie

    Vandaag zijn in de Fotogalerij - Paarden enkele foto's toegevoegd van deelnemers aan de dressuurcompetitie bij de Meiden van Haarman. 

  • 20-06-2013 21:58

    Almen

    Vandaag heeft het flink geonweerd en geregend. Vanavond zagen we nevel boven de velden in het licht van de ondergaande zon. Dat levede weer een prachtig plaatje op in de Fotogalerij: Almen- Vordenseweg 20-06-2013

Onderdelen 21 - 30 van 70
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Contact

Henk Muileman
De Hof 16
7218LB Almen

+31.638221197